tvoříme svobodný prostor

Cesta do Argentiny č.7

22.05.2008 07:52

21.5.2008 - Marky

Ahoj přátelé!

Moc vás zdravím ze setkání, hodně na vás všechny myslím a ani to jinak nejde, když jsem na HT setkání a když jste mi tak blízko....

Konečně jsme se trošku pohnuli přímo z centra do okrajová části, tak je tu klidněji a dýchatelněji.

Je tu také krásny park, tak je i kde relaxovat, i když není zase tolik prostoru, jsme spolu, tvoříme, myslíme, pracujeme od rána do večera, coz je fajn, ale někdy také trošku vyčerpávající, ale jsem moc vděčná, že můžu s vámi sdílet můj hlavní pocit, a to je, že jsem moc šťastná.

Nejsem také tolik na pc, takže tím pádem tolik nepíšu do našeho deníčku... jej.. snad na tour bude prostor a ja budu moc posílat nějaké sdílení a fotky.

Chci s vámi také sdítet, že cítím, jak je překrásné s českým HT již prožívat to o čem se tady mluví, že by bylo úžasné dělat. Ale samozřejmě je tu také spousty inspirace a prostoru na rozpomínání a praktikování toho, kdo jsme.

Procházela jsem se tady po parku, sluničko svítí, ptáčci zpívají, koupu se v pocitu jednoty a tu náhle.... něco mi neladí... jak je možné, že je v létě na zemi spadané listí ze stromu... jo aha - vždyť je tady vlastně podzim.

Což mi připomíná, že i když jsou tu někdy okamžiky, kdy nevidíme slunce, tak přesto ono tu stále je.

Mám vás moc a moc ráda.

Děkuji, že můžu být s vámi tak blízko

Marky

Zpět

Na vzkazy

Datum
Vložil
Titulek

maam radost

Take si pridavam ke Kamilovi..primo vsichni zarite:-))!! Koukala jsem taky na fotky na svetovem yahoo od CHipa a super..dik ze si nachazite chvilky na zpravy pro nas. Mo diky a mooc na vas myslim! zanka

Datum
Vložil
Titulek

to štěstí vídím

Markétko, to štěští z tebe přímo září a jsem šťastný, že jsem s tebou v týmu

Vyhledávání

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

TOPlist