tvoříme svobodný prostor

Cesta do Argentiny 4.

16.05.2008 07:09

 15.5.2008 - Marky

Ahooooj posádko, jak se Vám plachtí? Já věřím, že dobře a radostně, já Vám foukám na dálku do plachet :-))!

Tady nezaprší a nezaprší a to je vážně trošku škoda, protože by se mi to hodilo pro lepší dýchadlo. Totiž tak nám tady mimochodem před 5 dny bžuchla sopka - tedy sice 3OOO kilometrů od nás, ale přesto zelený popílek je vážně fšude... fuj :-)) Takže nejen že prádlo na balkóně neschne, ale ještě je zelený. A já proč ti lidé nosí roušky. No jen někteří, ti kteří vypadají jako indiáni, asi protože jsou indiáni, ti jsou stateční, ti tedy ne. No vlastně ti ostatní také moc né, ale stejně vidět jich takto pár bylo zvláštní.

Jinak tu mají překrásné, velice rozmanité a veliké stromy. Ty se mi moc líbí - ještě kdyby byly v nějakém klidném lese :-) hned bych se tam šla projít, ale znáte to - jsou tady jen ty rušné parky, plné... pejsků.

Lacko tady chodí běhat, je totiž úžasný sportovec a jeho plíce také, protože ho vždy dříve, nebo později doběhnou také.

Pak už jsme také konečně dokončili naší HT prezentaci a poslali do světa. Vážně smekám, jaký je Lacko PC master, vždyť je také náš web master. Mě to totiž někdy přijde kouzlení jak u Harryho Pottera v Bradavicích. Já vymýšlím, jak sdělit, jak nám to u nás jde a jaký máme úžasný HTým a Lacko to pak zanáší do PC, aby tomu rozuměli i lidé.

Jo a pak ještě něco, mají tu všude úžasné cukrárny, sice jsme tam ještě nestihli zajít, ale to se určitě stane, protože tu mají úžasné velikananánské dorty asi za sto korun... MLASK

Zpět

Na vzkazy

Datum
Vložil
Titulek

greetings

Ahoj vy dva světoběžníci, já se u těch vašich fotek vždy tak směju, oni jsou totiž náramně vypovídající .... Lacko se vrací do dětských let :o)))) a Markétka hýří vtipem. Krásně si to užijte, moc vám to sluší a záříte životem,což značí, že vám ten svět za velkou louží náramně prospívá. Objímám vás oba na dálku a pár něžných pusinek letí jen k vám ...

Datum
Vložil
Titulek

Ahooj

Ahojte, slunicka..dekuji za dalsi pridel reportaze..krasne fotky...ta na houpačce je Lacko super:-))To jsou veci s tou sopkou..no ještě, že bouchla tak daleko!!!Moc na Vás myslím..na tam na té druhé straně zeměkoule a chválím, chválím, že Jste šikulky, že už máte prezentaci!! obímám z Ostravy..kde nám dnes pršelo..:-))

Vyhledávání

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

TOPlist