tvoříme svobodný prostor

Cesta do Argentiny 2.

12.05.2008 16:45

12.5.2008 - další den :-)/ Marky

Všechno nejlepší, všechno nejlepší - Lacko ke Tvých narozeninám!!! Ti přeji já a se mnou jistě i celé naše / vaše milované HT, rodina, přátelé, babičky, dědečky.....:-)

Přátelé, vážně nevím, jak může někdo na své narozeniny vstávat už v pět hodin ráno!!! Vážně, no a náš Lacko ano, tak já tedy s ním. Teda vlastně až po chvíli, protože se ještě snažím předstírat spánek, ale nepomáhá to. Tak alespoň telefon od Kamilky mě přivádí k počítači a tím náš party day začíná.

No všechna přání našeho oslavence asi naplněna nebudou, protože k narozeninovému striptízu se vážně nemám:-)

Ale pěkně spolu pracovat na HT prezentaci, tak to spolu můžeme:-) Už jsme si také secvičili tanec, alespoň uvidí, že u nás máme vážně o zábavu postaráno.

Jinak máme tu kolem dvaceti stupňů a jsme asi jediní, kdo tady chodí v kraťasech, protože jim tady právě začíná zima.

Jo jinak včera ta jízda - dámy a pánové, to byste se vážně posmáli, já mám ještě pořád naraženou...zadek z jedné z mých posledních škodováckých exkurzí a teď ho mám ještě pěkně vyklepnutý z té krasojízdy:-) Vyjadřuji vděčnost z prohlídky města i za její následné přežití. Asi jsou tady na to zvyklí, všichni tu troubí jako o závod, nad hlavou nám drandí letadla, jsou tu vysokananánský paneláky a také malé útulné, no trošku útulně zabordelené, uličky.

Je tu pět hodin časový posun, ale protože jsem před odjezdem stejně nevěděla, kde mi hlava stojí, totiž tolik změn na poslední chvíli, by mě ani ve snu nenapadlo a to vy víte, já mám tedy někdy pěkně divoké sny a taky jsem vůbec nespala, jo a taky nemám hodinky, tak mi to skoro vůbec nepřijde. Ufffff to jsem teda napsala souvětí, což:-)

Průběžně stále zpívám všechno nejlepší.... Ať si to koordinátor pěkně užije - skoro vás slyším, jak tu zpíváte se mnou.

Děkujeme vám za pozdravy, moc na vás myslím a mám nesmírně vesmírně ráda.

Hola volá Marky

Zpět

Na vzkazy

Datum
Vložil
Titulek

blahopřání

Drahý Lacko, všechno nejlepší k narozeninám. Zrovna minulý týden jsem přemýšlel, kdyže je máš. Vzpomínal jsem, jak jsme je loni slavili v Čáslavi, v té pizzerii pod věží

Vyhledávání

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

TOPlist