tvoříme svobodný prostor

Schůzka studijní skupinky HT Praha

29.06.2005 08:26

 

Zpráva o setkání HT ČR dne 29. června 2005[1]:

 

Andílci:  Petr, Žanetka, Petra, Iva, Míša Ch., Míša N., Míra, Holy, Jája, Alenka, Nora, Vláďa, David F., David, Vilma, Šimon, Laco

Časoprostor:  Petřínský areál, 18 – 23

 

       Poslední červnová schůzka studijní skupinky HT Praha se proměnila v příjemně strávený podvečer a večer v areálu Petřína. Poprvé od doby, kdy jsem začal chodit na středeční schůzky, jsme se v Praze srazili venku. Ale proč ne, když bylo docela fajnové počasí a navíc přijeli skvělí andílci z Ostravy, Brna a České Lípy!!!

       Vše začalo po šesté hodině na náměstí Kinských, kde jsme se u fontány skoro všichni sešli. To bylo milého objímání!! Žanetku a Laca, přespolní dušičky, jsem neviděl od celorepublikového setkání ve Starých Splavech, proto jsem pocítil velkou radost, že je zase mohu obejmout J S Péťou a Míšou z HT Česká Lípa jsem se v červnu viděl dvakrát při setkání ve Stráži pod Ralskem, přesto jsem byl šťastný, že se vydali do hlavního města a přinesli s sebou nádhernou klidnou energii. O ostatních „pražácích“ nemluvě…všichni byli suproví!!!

       Úvodní sdílecí „kolečko“ proběhlo na příjemném trávníku kousek po vstupu do petřínského areálu. I když bylo slyšet silnou zvukovou kulisu automobilů, dokázali jsme se spojit ve společné meditaci. Ještě před ní jsme chvíli odříkavali jednu starou mantru, kterou přinesl Holy. Byla určena na vyčištění mysli, protože její slova byly beze smyslu. A skutečně po několika opakováních jsem nemyslel na nic. Filipe, pošleš emailem? Pak přečetla Jája-duše svoji sugestivní esej o srdci, která se mého srdce opravdu dotkla! Mluvili jsme o indigových dětech, o waldorfské pedagogice, o vztazích v rodinách atd. Krásnou tečkou za celou hodinkou byl úžasný pejsek – viz Petrovo foto poslané na začátku července -, který se jako pan Buddha rozvalil uprostřed našeho kroužku. Ujedl pár drobtů z proviantu a s vyplazeným jazýčkem pozoroval naše dušičky. Krásný to okamžik, kdy se cítil spokojený, v teple kolektivní harmonie, kterou jsme společně vytvořili!

       Přesun směrem vzhůru vedl zpočátku Vláďa, jehož dědeček Josef Linhart znal místní prostředí velmi dobře, posléze jsem se k němu připojil, protože jsem cítil, že nám bude fajn na palouku kousek od hvězdárny. Předtím jsme však ještě zastavili u krásného jezírka, u kterého se zčista jasna zjevil andílek Šimon J Neviděl jsem ho už hodně dlouho, proto jsem cítil silnou radost, že ho zase mohu obejmout! Radostně jsem přelouskal gratulaci oslavencům – Petrovi koordinátorovi ke svátku a Helče Kroutilové, které nakonec nepřijela, k narozkám - , následovala pohřební řeč Jáji, kterou by bylo dobré taky zveřejnit Jco říkáš Jájo?

       Intenzivní pocit jednoty s ostatními – tak se dá nazvat naše další sdílení v kroužku mezi stromy poblíž rozhledny. Bavili jsme se o jedinečnosti, o bezpodmínečné lásce, o službě, o svobodě a svobodné vůli. O alikvótní frekvenci, o minulých životech a o tom, že největších hříchem je, když se člověk necítí šťastný. Vím, že jsem moc nezapisoval, o to hlouběji jsem prožíval jednotlivé okamžiky individuálních sdílení. Bylo to báječné! Velká žlutá svíce, kolem ní pět malých čajových, spojené ruce a mantra Óm Mani Padmé Húm[2].

Nádhera, Žanetko! Tebou navržená mantra soucitu byla tím, co nás nenásilně a přirozeně odlehčilo od třeba někdy vážněji pociťovaných témat. Díky, Bože!

       Čas plynul, některé duše se odebraly do města a my, co ještě chvíli zůstali si ve skupinkách sdíleli další milé pocity. Pak jsme klikatě a přece ve veselé náladě sestoupili do centra, abychom se vřele objali na újezdě a těšili se na další setkání.

Motto, které mi nejvíce utkvělo z tohoto setkání, bylo:

 

Mám rád sám sebe se vším všudy

 

Ještě téže noci jsem manželce psal dopis, ve kterém jsem sdílel některé pocity:

Vracím se ze společného setkání členů HT a uvědomuji si opět intenzívní pocit teplé harmonie v těle, vnitřní jednoty a klidu, které vždy zažívám po těchto společných akcích.

A teď si říkám, že to zažíváš také, že naše společná dušička, ve kterou věřím, je PLNÁ Této Nádherné Energie. Protože to, co prožívám já, prožíváš i Ty. Tvým způsobem, který je taky jedinečný.

Vybírám si, aby naše další setkání HT byly i Tvými setkáními, abys je také mohla prožívat, aby ses mohla radovat se mnou, abys sdílela své pocity, tak jak je cítíš, ale abys byla především šťastná v Tvém duchu!!!

 

Moc Vás všechny objímám a těším se na další setkání!

 

 

Váš David Frei, dragoste@volny.cz , 607814149

Zapisovatel setkání HT a vůbec všech možných setkání JJ



[1] Tentokrát jsem pojal celou zprávu velmi volně. Vzhledem k tomu, že ji přepisuji z kusých poznámek v sešitu, které jsem tentokrát dělal méně častěji, a ještě po třech týdnech, co jsem strávil mimo ČR, je to nasnadě.

[2] Začal jsem tuto mantru říkat při uspávání svému synkovi, když hodně brečí přes usnutím. Vždy se uklidní a pěkně usne!

Zpět

Vyhledávání

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

TOPlist