tvoříme svobodný prostor

Reportáž ze semináře Jógy smíchu

26.07.2010 21:06

 

Jaký byl 2. ročník semináře Jogy Smíchu pro instruktory, který proběhl 16.-18.7.2010 v rekreačním areále Borovice?

Co nám napsali někteří účastníci : 

 

" Seminář mě pobavil a nadchl. Rozhodně předčil má očekávání, vysvětlení bylo jasné, názorné a inspirativní. V první řadě využiji získané zkušenosti pro sebe, pro rodinu, blízké. Uvidím, co mě časem napadne..." 

" Ze srdca ďakujem za úžasné a plodné dni. Som toho plná..a abych som nepraskla, tak hahaho - ho-ho-ha-ha-ha..."

 " Vužiji smích u lidí, kteří se moc nemají možnost hýbat k prokrvení jejich organismu. sama po těžké nemoci jsem neměla sílu se rozhýbat. Se smíchem by to jistě bylo snažší.."

 " Ano, klidně mohl být seminář i vícedenní, abychom poznali a mohli společně tvořit více technik a pro delší prožitek splolečného, nádherného smíchu, kterého bylo i tak dost. Lektorské vedení JS bylo skvělé :-). Založit Klub smíchu zatím nehodlám, ale chci vše využít ve své práci a v denním životě. Děkuji za krásné dva dny s výbornými přáteli."

" Ještě jednou díky za úžasný víkend s prožitky, jaký jsem už dávno nezažila. Od té doby, kdy jsem se vrátila domů, jistě mé okolí mě zaznamenalo veselejší a smějeme se více celá rodina. Z Borovice jsem odjela nabitá energií, s novou chutí do života a kdoví, možná i do nových aktivit...Dívala jsem se na fotky, mám radost, že si mohu přitáhnout skvělou atmosféru a prožitky z JS, kdykoli se mi zachce.
Vyřiď prosím pozdrav a díky Ejvindovi, díky za to, že JSTE. "

 

O čem byl tento seminář, co jsme se dozvěděli?

 - co je Joga smíchu -  kdo jsem já vzhledem ke smíchu - jak může být i smích bez důvodu prospěšný -  naučíli jsme se cvičení, jak vést Jogu smíchu a jak vytvářet další cvičení - jak nám smích může pomoci se více otevřít enthusiasmu a humoru v našem každodenním životě - jak využívat smích ke zvyšování  hladiny naší energie  -  že smích báječně zlepšuje  imunitní systému -  jak může být Joga smíchu prospěšná na pracovištích, a mnoho dalšího...

Ale hlavně, prožili jsme dva intenzivní dny s účinky Jogy smichu.  Díky moc všem.

 

Mějte se a Smějte se!

 


Vyhledat další podobné snímky na: Humanity's Team Ceska republika

 

Sepsala: Žaneta Jacobsen, organizátorka, tlumočnice

 

lektor: Ejvind Jacobsen, https://www.laughteratwork.com

 

 

Zpět

Diskusní téma: Reportáž ze semináře Jógy smíchu

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Vyhledávání

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

TOPlist