tvoříme svobodný prostor

Poznámky signatářů petice Dne Jednoty

13.01.2009 13:41

 

Chip Cooper


 


 


 

Petici, která požaduje ustanovení Dne Jednoty, podepsalo už přes 5 000 lidí na celém světě. Mnoho z nich se také rozhodlo s vámi sdílet krásné a často velmi hluboké osobní komentáře. Zde jsou některé z nich:

 

1.      Já jsem svým příspěvkem (Utah, USA)

2.     …a tak prohlašujeme KAŽDÝ den světovým dnem Jednoty! Dobře, dobře, jeden krok po druhém… (Trieste, Itálie)

3.     Jakožto jeden z původních obyvatel této země vidím tuto příležitost jako možnost stát se Jedním a tudíž tvořit rozvíjet náš nádherný svět a zároveň se stát Jedním s  ostatními světy. Čas pro toto už nadešel a já děkuji všem za tento nový den v tomto novém světě. Čas pro to, spojit se s mými bratry a sestrami a přinášet „pravdu“, „radost“ a „lásku“ všem. Děkuji. (Manitoba, Kanada).

4.     Cítím se hluboce poctěný za to, že mohu být součástí tohoto hnutí, které mě osvobodilo od života ve strachu z hněvu trestajícího Boha a posunulo mě k Bohu laskavému a přejícímu všemu a všem. K tomu Bohu, o kterém jsem po celou dobu tušil, že tu je, ale nemohl jsem na něj dosáhnout. Doufám, že budu moci navázat kontakt s ostatními, kteří také sdílejí myšlenku a víru, že „Všichni jsme jedno“. (Texas, USA)

  1. Velmi vás miluji a z celého mého srdce děkuji Nealu Donaldu Walshovi. Je zde něco, co mohu udělat? Dávám svůj život. (Melbourne, Austrálie)
  2. Děkuji za to, že mohu být součástí pravdy, kterou jsem si hluboko ve svém srdci uvědomoval už před 40 lety, kdy jsem byl ještě úplně malým dítětem. Každý den jsem sváděl boj s kulturou křesťanského fundamentalismu, který je všude kolem mě a tím tichým hlasem uvnitř sebe a světlem, které jsem cítil. Teď vím, že už nejsem sám. Všichni jsme jedno! (Tennessee, USA).
  3. Dávám svoji plnou podporu a tuto příležitost vidím jako součást evolučního cyklu pro lidstvo a celou naši Zemi. (Londýn, Anglie)
  4. Síla lidskosti je v naší jednotné rozmanitosti. (West Virginia, USA)
  5. Výborně! Sen se stává skutečností… (Paříž, Francie)
  6. Jediná cesta kupředu je cesta společná. (Rio de Janeiro, Brazílie)
  7. Duchovní lidé bez jakýchkoli dogmat: to je to, co v tomto světě potřebujeme! (Javea, Španělsko)
  8. Skutečně jsme Jedno, pocházející z jednoho zdroje. Vše, co potřebujeme udělat, je vytvořit si vědomí této skutečnosti prostřednictvím společného úsilí dříve, než úplně ztratíme svoji lidskost. (Durba, Jižní Afrika)
  9. Porozumějte Bohu a porozumíte světu… (Johannesburg, Jižní Afrika)
  10. Jakmile si jednou uvědomíme, že jsme členy jedné rodiny a přestaneme se označovat nálepkami jako např. křesťan, muslim, hinduista, buddhista, ateista apod., budeme moci udělat svět takový, jaký ho všichni chceme – plný lásky a míru. (Soihull, UK)
  11. Být jedním znamená být vším! Láskou, světlem, mírem i silou. (Montevideo, Uruguay)
  12. Ať jsme naplněni láskou a mírem sdílenými mezi všemi a tím se staneme šťastnějšími. (Havana, Kuba)

Ať jsme naplněni láskou a mírem…

  1. Bůh chce chodit po zemi našima nohama a pracovat skrze naše ruce, tak aby se svět mohl začít měnit, ale nejprve to musíme přijmout v našich srdcích. (Castellon, Španělsko)
  2. Pokud všichni přispějeme svým zrnkem písku, dohromady můžeme vytvořit pláž. (Malaga, Španělsko)
  3. Ať láska a jednota trvá věčně. Děkuji, Bože. (Guayaquil, Ekvádor)
  4. Jsme všichni spolu stále a navěky. (Kaposvár, Maďarsko)
  5. Je nádherné vidět tolik lidí hlásit se k Jednotě! Mír. (Belfast, Severní Irsko)
  6. Tato petice je úžasná. Stoprocentně se s ní ztotožňuji. Je přáním mým a mnoha lidí, být součástí nového lidstva. Gratuluji! (Buenos Aires, Argentina)
  7. Nekonečné požehnání a plné sdílení se všemi z vás…(Vina del Mar, Čile)
  8. Věřím v lidstvo! (Moskva, Rusko)
  9. Ve spojení s láskou. Namaste. (Padova, Itálie)
  10. Je mi 24 let a moje jméno znamená „můj bůh je moje spása“. Vím, že toto bude velká duchovní výzva – a mám odvahu – začněme s tím! (Traralgon, Austrálie)
  11. Je čas zastavit veškerou energii bytí „proti“ něčemu a začít být „pro“ něco. Já volím být pro rozpoznání jednoty v každém z nás. Doufám, že pomůžu nasměrovat svět k tomu, už se nikdy nikdo nebude chovat k druhému člověku s menším respektem, než bychom chtěli, aby se ostatní chovali k nám. Včetně ukončení válek a veškerého nehumánního chování člověka k člověku. Je to možné! (Texas, USA)
  12. Vskutku, jsme všichni jedno. (Quezon, Filipíny)
  13. Být v jednotě znamená milovat všechny. (Glastonbury, UK)
  14. Je čas pro sdílení pravdy s celým světem. Jsme Jedno! (Soul, Korea)
  15. Úžasný nápad! Gratuluji vám k němu a doufám, že každý den bude Dnem Jednoty. Opravdu by to mohlo změnit celý svět. (Santo Domino, Dominikánská republika)
  16. Mír je nutností. Tak tedy udělejme to, co se někdy zdá až neskutečné, překonejme konflikt v nás samých a poté nabídněme tuto možnost i člověku vedle nás. Výborná iniciativa! (Buenos Aires, Argentina)

Udělejme to, co se někdy zdá až neskutečné…

  1. Cesta o tisíci kilometrech začíná vždy prvním krokem. A tento krok děláme právě nyní. Skvělý nápad! (Mexico City, Mexiko)
  2. Kéž by se toto stalo realitou, abychom uvěřili skutečnosti, že jsme všichni bratři a sestry…(Cali, Kolumbie)
  3. Naprosto podporuji tuto petici celým svým srdcem! (Shoreham by Sea, UK)
  4. Stejně jako Lenon, sním o sjednoceném světě. (Lomas de Zamora, Argentina)
  5. Být součástí Jednoty je ta nejúžasnější věc na bytí člověkem. Kéž by to tak bylo stále. (Galali, Bahrain)
  6. Celý strom je uvnitř jednoho semínka. Celý vesmír je uvnitř jednoho člověka. (Dubai, Spojené Arabské Emiráty)
  7. Věřím v naší jednotu a důstojnost. Chci se naučit jednat s větším soucitem, se svobodou, spravedlností a porozuměním v duši. V tomto životě jsme cestovatelé stavící mosty, které se mohou stát dálnicemi vedoucími k osvícení a soužití v míru. (Alabama, USA).
  8. Zvláště se modlím za tuto petici, jelikož se mě momentálně osobně dotýkají bombové útoky, ke kterým v posledních dnech došlo v Alžírsku. (Čech žijící nyní v Alžírsku)
  9. Každý den je dnem Jednoty – v každém momentě jsme všichni jedno a já jsem poctěn tím, že mám možnost si to uvědomovat v tomto životě, na této planetě a v tomto okamžiku. (Virginia, USA)
  10. Cítím se být součástí vás všech. (Cabrieres d´Avignon, Francie)
  11. Já jsem součástí vás a vy jste součástí mě. Žehnám vám!(Guaynabo, Puberto Rico)
  12. Děkuji za to, že mohu být součástí této velké rodiny. (Quito, Ekvádor)
  13. Právě jsem dočetl knihu „Bůh, na kterého čekáme“. Teď znovu začnu číst knihy „Hovory s Bohem 1-3“. Cítím inspiraci. Mohu změnit svět! (Britská Kolumbie, Kanada)
  14. Všichni-jsme-Jedno. (Zdunska Wola, Polsko)
  15. Jsem velmi šťastný, že mohu být jedním ze signatářů petice a zároveň jedním ze zaměstnanců OSNv Bonnu. Velmi rád pošlu tuto výzvu i svým zdejším kolegům. Chtěl bych také vyjádřit svůj hluboký obdiv a srdečnou vděčnost k Nealově práci a k jeho nadlidskému úsilí, které investuje do našeho světa. (Bonn, Německo)
  16. Právě v OSN, kde jsem po 15 let pracoval, jsem si uvědomil Jednotu. Jednota je v každém z nás a ve všech z nás. Buďte láskou, kterou jste a Jednota se zrodí v úplně novém světě, kde se vyjádřením lásky a jednoty stane každý z nás. Bůh existuje. (Paříž, Francie)

49.Nechť je Země v objetí lásky a Jednoty. (Moskva, Rusko)

50. Cítím, že dnešní pocit Jednoty by mohl rozbít všechny hradby oddělenosti mezi námi bez ohledu na to, k jakému se hlásíme náboženství nebo národnosti. (Bukurešť, Rumunsko)

51. Přeji světlo všem lidem, kteří jsou na duchovní cestě. (Kuala Lumpur, Malajsie)

52. MILUJU VÁS. (Sao Paulo, Brazílie)

53. Svět, ve kterém žiji já a vy je… odrazem našich nejvnitřnějších myšlenek. Společně vytvoříme svět harmonie, LÁSKY, SOUCITU, RADOSTI, tolerance…. hojnosti pro celé lidstvo. (Bogota, Kolumbie).

54. Jsme všichni jedno. Kdyby toto svět skutečně chápal a přijal, nepotřebovali bychom bojovat, trestat, nebo nenávidět. Podívali bychom se na všechny a věděli, že jsme jedno, uvědomili si, kdo je skutečně "my" a "oni". (Ontario, Kanada) 

Zpět

Vyhledávání

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

TOPlist