tvoříme svobodný prostor

Neale D. Walsch v Praze

30.05.2004 00:00

Tahle návštěva byla klíčová v historii českého HT, protože tehdy to všechno začalo. Setkali se lidé, kteří k sobě prostě patří. Přednáška se uskutečnila v Lucerně a seminář v Top Hotelu Praha ve dnech  28.-30.5.2004

Hlavními organizátory návštěvy byli Bibiana Voroňáková a Roman Volák a skupina pořadatelů kolem nich si říkala Humanity´s Team. V dalších měsících se ale tohle uskupení více méně rozpadlo a začal vznikat "obrozený" Humanity´s Team z účastníků přednášky a semináře s Nealem. Aktivity Bibiany se více zaměřily na propagaci samotných Hovorů s Bohem a Humanity´s Team šel trochu jinou cestou.

Podrobnosti o návštěvě jsou na stránkách Hovory s Bohem N.D.Walsch v Praze

 

Náš Humanity´s Team

Jája Dušková: Že přijede Neale do Prahy jsem se dozvěděla od své dcery. Ihned jsem zakoupila lístky. To musím zažít. Krom osobního setkání s tímto autorem, jsem si od toho slibovala, že se konečně spojím s příznivci myšlenek N.D.Walsche. Setkání mě nezklamalo. Neale je skvělý vtipný, sympaťák, moudrý a herec v tom nejlepším slova smyslu. Setkání bylo show a přitom to bylo setkání rodiny a to rodiny podle své volby. Seminář byl pro mě dalším poučením i zábavou, ale především jsem oceňovala souznění a upřímnost všech účastníků, alespoň já jsem to tak pociťovala. Bohužel, jsem vzápětí po oficiálním ukončení, měla hodinu matematiky, takže jsem se nezúčastnila závěrečné diskuse (za účasti Neala) těch, co se rozhodli být aktivní v právě vznikajícím Humanity´s Teamu v Česku. Na tomto setkání se utvořila rada HT a dohodlo se, co bude kdo mít na starosti, aby se lidé začali setkávat v místě bydliště i celorepublikově, a další aktivity.

 

 

Zpět

Vyhledávání

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

TOPlist