tvoříme svobodný prostor

Loutky bez nitek 14.-16.11.2008

07.10.2008 18:10

Jsem velkým obdivovatelem knih HSB, které jsem přečetl již několikrát. Nechci se zde rozepisovat o tom, jak byly pro mě důležité a že to nebyla náhoda. Hlavní důvod proč píšu je ten, že jsme před 5 lety založili hudebně divadelní soubor Loutky bez nitek. Hned první naše muzikálové představení bylo inspirováno HSB. Jeho název je Jsem, kdo jsem. Je to autorské představení, náš je příběh texty i hudba.

V dnešní době máme v repertoáru už druhé představení Pírko z anděla,které je ovšem na jiné téma. Obě dvě představení hrajeme v listopadu (14.-16.) v jednom víkendu. Vše se dozvíte na našich stránkách www.loutkybeznitek.cz. Je tam místo, čas, popis představení i hudební ukázky. Tímto vás a všechny ostatní kteří mají k HSB blízko zvu. Doufám, že tak přispějeme k rozšíření myšlenek HSB svým pohledem.

S pozdravem Robert Šíbl

Kobylí, okr.Břeclav


 

Zpět

Vyhledávání

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

TOPlist