tvoříme svobodný prostor

Láska místo radaru

17.06.2008 11:37

Radar. Vlastně to je jen slovo, zvuk, myšlenka, protože Ten Radar tady a teď neexistuje. Přesto nás tohle slovo rozděluje, dělíme se na jeho odpůrce a zastánce. Protestujeme proti RADARU, nesouhlasíme s umístěním RADARU v srdci naší země, nesouhlasíme s vyjednáváním vlády o RADARU, bojujeme proti zastáncům RADARU.  Vlastně Vám ani nemusím vysvětlovat o jakém Radaru mluvím, jakoby už byl pevně zakomponován do našeho archetypu nebo kolektivního vědomí. A tohle zakotvení je velmi důležité pro jeho zhmotnění.

RADAR. Slovo, do kterého je vloženo mnoho energie, emocí, pocitů, myšlenek. Pokaždé, když tohle slovo vyslovíme nebo napíšeme, přidáme mu energii. A čím víc má nějaký idea energie, tím zřetelněji se objevuje v naší realitě. A tohle je společná práce jak zastánců, tak odpůrců. A když si tohle uvědomím, mám velmi nepříjemný pocit, že svými protesty spolutvoříme něco, co se nám krajně nelíbí, že naše energie je manipulována a využívána právě na tvorbu toho, co nechceme.

Přemýšlel jsem, co s tím můžu udělat, jak vrátit naší energii do našich rukou a využít jí na tvoření toho, co opravdu chceme prožívat. Slovo RADAR nás lidi rozdělilo, co najít slovo, které nás naopak spojí? A to, co nás opravdu spojuje, je láska. Proto jsem místo slova RADAR začal používat slovo LÁSKA, protože pokaždé, když slovo LÁSKA použiju, přidám mu energii a čím víc má LÁSKA energie, tím zřetelněji se objevuje v naší realitě.

V první ze Čtyřech dohod jsem si slíbil, že budu sílu svých slov používat na podporu LÁSKY a tak jsem tedy slovo radar skutečně slovem LÁSKA nahradil. A najednou jsem se zděsil, protože jsem si uvědomil, co vlastně děláme, vždyť poslouchejte: Protestujeme proti LÁSCE, nesouhlasíme s umístěním LÁSKY v srdci naší země, nesouhlasíme s vyjednáváním vlády o LÁSCE, bojujeme proti zastáncům LÁSKY.  Stačí pouhopouhé nahrazení jednoho slova druhým a naše činnost se stává naprosto nesmyslná a kontraproduktivní.

Všechno je láska, dokonce i radar je láska a jeho zastánci ho chtějí postavit z lásky. A co my jim říkáme? Co oni slyší? Nechceme Vaší LÁSKU. A to je to, co nás rozděluje, tady vzniká to nedorozumění a bolest. Ale vždyť LÁSKA je to, co nás spojuje. Používejme to slovo a stane se realitou.

Změnil jsem tedy svá slova a změnily se i mé činy: Podporuju LÁSKU, souhlasím s umístěním LÁSKY v srdci naší země, souhlasím s vyjednáváním vlády o LÁSCE, spolupracuju se zastánci LÁSKY.

A kdo si pak ještě vzpomene na tu věc, jakže se to jmenovalo?

 

Kamil

Zpět

Vyhledávání

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

TOPlist