tvoříme svobodný prostor

Dopis Daliho Nováka

27.02.2007 00:00

Ahojte všichni,

chci vám všem alespoň takto říci sbohem a zároveň nové ahoj.

11. února jsem byl odvolán z funkce koordinátora sdružení Humanity’s Team – Česká republika, které jsem budoval s pomocí týmáků od roku 2005. Již jsem požádal Světovou kancelář HT, aby mě zbavila zodpovědností národního koordinátora za naší republiku. Byl zvolen nový koordinátorský tandem, který Světová kancelář může přijmout. Markéta, která si již se mnou nepřála spolupracovat, zůstává, ale místo mě přichází Laco z Brna, kterého řada z vás jistě zná. Odpusťte, že odcházím tak brzo, pouhé tři měsíce poté, co mě Světová kancelář po téměř ročním procesu přijala do této pozice, ale nebylo to mé rozhodnutí. Já zvolení nového tandemu pouze umožnil, tím, že jsem opustil místnost v době volby, aby Rada mohla získat potřebných 100% hlasů.

Chtěl bych poděkovat všem, kteří mi věřili, pomáhali v práci, posílali podpůrné maily a měli odvahu říci, když pochopili, že mé zprvu na pohled někdy nepopulární jednání bylo vlastně prospěšné a že jsou za to dodatečně rádi. Zvláště bych chtěl poděkovat Šimonovi za jeho práci grafika a to, že je stále svůj, Monice Jamborové za její pracovitost a zodpovědnost, Vlastě Frantové za zdravý rozum a veselý přístup, Karlu Mrázovi za naději, že ještě existují schopní rytíři nebo třeba Freiovým za laskavá srdce, ale i dalším, hlavně těm vzácně vnímavým a se srdcem a rozumem na pravém místě. S řadou se zdravím osobně. Zůstávám se světovým týmem HT a spřízněnými projekty, ale budu od nynějška podporovat jejich kampaně z jiných pozic, mimo oficiální HT. Vím totiž, že budu mnohem užitečnější tam, než ve stávajícím českém HT, se kterým nesouzním. Už jsem nastartoval skvělé projekty, které budou podporovat jednotu, svobodu, radost a duchovní vědomí. Zůstávám věrný Nové spiritualitě a vzájemně podporující tvorbě.

Proč odcházím jen 3 měsíce poté, co jsem byl přijat do pozice národního koordinátora? Každý vám samozřejmě dá vysvětlení velmi odlišné od toho mého. Už teď mám za sebou hromadu podivných popření a zlostných obvinění ze strany týmu a celý zážitek mě posílil. Ovšem pokud si chcete skutečně poslechnout mě, co já říkám, můžete si otevřít přílohu tohoto mailu, kde jsem to shrnul. Co s tím uděláte, jestli ty informace vůbec nějak využijete nebo na vše zapomenete, je zcela na vás. Jen prosím vězte, že nemluvím ze vzteku nebo nějaké bezmocné frustrace, osobně jsem rád, že mi tahle změna vytvořila prostor pro nové projekty a zdravější péči o své tělo (předtím jsem toho např. moc nenaspal). Necítím se tím omezený a mám nekonečnou víru v Boha. A jsem také přesvědčený, že veškerá nedorozumění vznikla z osobních snů/příběhů/iluzí, ve kterých žijeme. A pochopitelně – všechna slova jsou jen nedokonalými nástroji a budou vždy dezinterpretována a překroucena.

S láskou a jasností,

Dali

Zpět

Vyhledávání

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

TOPlist