tvoříme svobodný prostor

Christian ve FINÁLE ! Podpoříte ho svým hlasem?

11.09.2009 07:11

Ahoj,

chtěl bych poděkovat vám všem, kteří jste mě podpořili svým hlasem v semifinále soutěže „Příští Britský nejlepší kouč“, a rád bych oznámil, že jsem o další krok blíže, neboť jsem se dostal do FINÁLE !    :-)

 

Rád bych vás proto požádal o vaši podporu v tomto posledním, a nejdůležitějším kole. Podle posledních informací jsou dosavadní výsledky velmi těsné mezi všemi čtyřmi soutěžícími, a proto pro mne může být právě váš hlas rozhodující..

Pro ty z vás, kteří jste o mé účasti v této soutěži ještě neslyšeli.. jedná se o soutěž, jejíž výhrou bych získal £100.000,- ve formě promoční ceny, díky které bych mohl svou práci a poslání šířit ještě více do světa. 

Na webových stránkách soutěže již můžete zhlédnout mé finálové video nazvané "Naučte se 3 kroky, jak se okamžitě cítit lépe (ať už cítíte cokoliv)" a pokud mě chcete podpořit i v tomto posledním kole, udělte mi svůj hlas. Abyste tak mohli učinit, klikněte na tento link:
 
https://www.britainsnexttopcoach.tv/contestants/christian-pankhurst/final

Pokud už jste hlasovali v předchozím kole, není nutné se znovu registrovat. Stačí se jen přihlásit (kliknutim na Sign In), zadat svůj  svůj Email a Heslo, kliknout na submit, a pak už jen hlasovat. 

Důležité !!!  V této soutěži se nepočítá jen váš hlas, ale kolik bodů mi udělíte v jednotlivých kategoriích. 1 znamená nejméně, 5 nejvíce. Nejvíce mě tedy můžete podpořit udělením známky 5 ve všech třech kategoriích :) Pro dokončení hlasování klikněte na Cast Your Votes (Hlasovat).

Pro ty, kteří budou hlasovat poprvé, je zapotřebí se zaregistrovat (označeno červeně Register ... vyplnit Křestní jméno, Příjmení, Emailovou adresu, Heslo, Znovu zopakovat heslo, Město, Okres, vybrat Zemi ... a kliknout na submit; pokud nechcete dostávat průběžné informace o soutěži od jejích organizátorů, zaškrtněte „Tick here...“), poté kliknout na link který obdržíte v potvrzovacím emailu a pak hlasovat podle stejného postupu viz výše. Vím že to pro někoho může být zdlouhavý proces, ale celá tato soutěž pro mne mnoho znamená, proto váš čas a úsilí velmi oceňuji!

Hlasování končí 25. září 2009 !  nezapomeňte mi proto poslat váš hlas včas :) a výsledky soutěže budou oficielně vyhlášeny 10. října 2009. 
 

Pro motivaci se zaregistrovat a hlasovat jsem vytvořil svou vlastní malou soutěž. Každý kdo bude hlasovat a zašle mi krátké sdělení o tom, jak na něj působí mé poslední video, bude vložen do losování a výherce získá koučování se mnou po dobu 1 roku zdarma (v angličtině). Pokud jste mi již napsali při předchozím hlasování a nyní tak učiníte znovu, budete ve slosování dvakrát.

 
Ještě jednou DÍKY za celou vaši dosavadní podporu, opatrujte se a mějte se fajn!

 

 

Christian Pankhurst
 
PS: Pokud s vámi má práce a poslání rezonuje a chcete mě v této soutěži maximálně podpořit, prosím rozešlete tento email i mezi své přátele, děkuji.

Zpět

Vyhledávání

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

TOPlist