tvoříme svobodný prostor

Christian postoupil do semifinále-podpořte ho

07.06.2009 19:25

Ahoj,

doufám že se vám všem daří :-)

Rád bych vás informoval o něčem velmi vzrušujícím, co se děje v mém životě, a zároveň bych rád požádal o vaši podporu (omlouvám se, pokud toto není poprvé, kdy jste už ode mne tuto informaci obdrželi).

Minulý rok v listopadu jsem se přihlásil do soutěže „Příští Britský nejlepší kouč“, s nadějí vyhrát £100.000,- ve formě promoční ceny. Nuže, v dubnu mi bylo řečeno, že jsem o 1 krok blíže, neboť jsem se dostal do semifinále... Jej! :-)

Pokud jste pro mne v březnu hlasovali, rád bych vám vyjádřil své díky za vaši podporu, díky které jsem se dostal až sem.

25. dubna jsem nahrál své nové 10 minutové semifinálové video, které spolu s ostatními 11 videi ostatních soutěžících běží „live“ na webových stránkách soutěže, kde je veřejnost může zhlédnout a udělovat své hlasy. Toto video je o cestě k znovunabití mé vnitřní síly, poté co jsem se stal naprosto zdrcen, když jsem viděl svého nejlepšího přítele, jak byl málem ubit k smrti.

Všechny dosavadní hlasy byly vynulovány a nové kolo právě začalo.. proto pokud byste mě chtěli podpořit, abych se dostal do finále soutěže, prosím podívejte se na mé video a udělte mi svůj hlas. Abyste tak mohli učinit, klikněte na tento link:

https://www.britainsnexttopcoach.tv/contestants/christian-pankhurst/semi-final-presentation

Pokud už jste hlasovali v předchozím kole, není nutné se znovu registrovat. Stačí se jen přihlásit (označeno červěně Sign In ... zadat Email a Heslo a kliknout na submit; klyž zaškrtnete Remember Me, bude si vás to pamatovat pro příště ) a hlasovat. Pro ty, kteří budou hlasovat poprvé, je zapotřebí se zaregistrovat (označeno červeně Register ... a vyplnit Křestní jméno, Příjmení, Emailovou adresu, Heslo, Znovu zopakovat heslo, Město, Okres, vybrat Zemi ... a kliknout na submit; pokud nechcete dostávat průběžné informace o soutěži od jejích organizátorů, zaškrtněte „Tick here...“), poté kliknout na link který obdržíte v potvrzovacím emailu a pak hlasovat. Vím že to pro někoho může být obtěžující proces, ale celá tato soutěž pro mne mnoho znamená, proto váš čas a úsilí velmi oceňuji!

Pro motivaci se zaregistrovat a hlasovat jsem vytvořil svou vlastní malou soutěž. Každý kdo bude hlasovat a zašle mi krátké sdělení o tom, co si myslí o tomto videu, bude vložen do losování a výherce získá koučování se mnou po dobu 1 roku zdarma. Toto není úplatek! Prosím hlasujte jen když skutečně rezonujete s mým videem a mým poselstvím :-)

Opatrujte se a mějte se fajn!

Christian 

Poznámka: hlasujte do půlnoci 26.6.2009 a nejvyšší známka je 5, nejnižší 1.

Zpět

Vyhledávání

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

TOPlist