tvoříme svobodný prostor

Christian a Kami v Americe – Florida a Ashland

10.09.2009 14:14

Christian vyrazil koncem srpna na velké více jak měsíční turné po USA, kde bude mít sérii seminářů s Kruhem srdce. A naše Kami jede samozřejmě s ním. A co tam prožívá?

8.9.2009

První týden na Floridě bylo nádherně, i když opravdu vedro a k tomu vlhko. Ale setkali jsme se tam s pár lidmi, kteří znamenají hodně v Christianově životě, a to byl moc prima strávený čas s nimi. Pak jsme přelétali z Floridy do San Francisca. Odtamtud nás další Christianův přítel odvezl do Ashlandu. Spíme tu v domě Jamese Twymana, ktery natočil film Mojžíšův kód. Široko daleko tu není žádný internetový signál a Christian musí jezdit do města vyhledat wifi, aby mohl aspoň trošku pracovat.

Ashland je opravdu nádherné městečko, je tu nádherná příroda, skvělé počasí, obrovský výběr BIO potravin (což je něco pro mě!) a samozřejmě spousta skvělých lidí. Setkali jsme se tu snad se všemi lidmi, které tu Christian znal, a na kterých mu záleželo, včetně Teje Steinera, Kim, N.D.Walsche (i když u toho jsme byli jen na chvilku, protože je zrovna zaneprázdněn před svou další cestou do Evropy) a spoustou dalších. Zítra se vracíme zpátky do San Francisca a pak už nám začínají semináře. Jsem moc zvědavá, jak to tu na mě bude působit.. Heart Circle a američtí lidé..

Christian by také chtěl požádat všechny své přátele v Čechách o podporu v posledním kole té jeho soutěže o příštího nejlepšího britského kouče. Tentokrát bude každý hlas důležitý... prý je to zatím hodně těsné. Chcete-li ho podpořit, pošlete mu prosím svůj hlas Zde.

Četla jsem, že jste si moc užili vaši další dovolenou na Borovici a viděla ty úžasné fotky. Musím říci, že mi "bytí" s vámi chybí a už se mi po vás moc stýská. A tak jsem si předsevzala, že až budu po návratu z USA plánovat svou další cestu do Čech, že se pokusím "napasovat" do nějaké vaší další akce, nebo aspoň zorganizovat setkání "jen tak" s těmi z vás, kteří by mě také rádi viděli :) A protože Christian říká, že jsem dobrý "manifestátor", věřím že to vyjde.. A už teď se moc těším :)

Mějte se zatím moc krásně a zatím papaaaa

S Láskou Kami *

---------

úvodní stránka Embracing Change je teď v češtině

 

 

Zpět

Vyhledávání

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

TOPlist