tvoříme svobodný prostor

Antonín Koláček a Maitrea

05.05.2008 10:13

 

Antonín Koláček (48) nedávno za několik miliard (prý 5,5 miliardy) prodal svůj podíl v Mostecké uhelné, opustil velké podnikání a začal se věnovat něčemu zcela jinému.

„V období mého podnikání se ve mě nakupilo obrovské množství stresu a bolesti. Proto jsem si zákonitě musel položit otázku, zda nežiji nevyváženě. Po roce 2000 jsem se více začal dotýkat buddhismu (Diamantová cesta). Pomohlo mi to objevit techniky, jak lépe pracovat se svojí myslí a lépe chápat to, co člověk cítí.“ „V podnikání se dostaly peníze na první místo. Já si myslím, že na prvním místě by měly být vztahy mezi lidmi.“ „I já potřebuju peníze k životu, ale jejich hromadění, to není v žádném případě můj cíl. Peníze mi umožňují realizovat nové projekty se spirituálním obsahem, které by za normálních okolností nevznikly.“ „Moje cesta je prohlubování vědomí u sebe i u jiných a se svými projekty se soustředím na Česko a Slovensko.“

Společnost MAITREA a.s. (www.maitrea.cz) byla založena roce 2006 s cílem poskytnout prostor pro ty, kteří cítí potřebu osobního rozvoje a sebepoznání. Od května roku 2008 otevírá Domu osobního rozvoje MAITREA v Týnské uličce 6 na pražském Starém Městě. Budou zde prostory pro prožitkové semináře a terapeutické výcviky a také vegetariánská restaurace.

Nadační fond MAITREA založili manželé Koláčkovi na podporu duchovního rozvoje lidí, jejich výchovy a vzdělávání a na podporu projektů směřujících ke zlepšování péče o jejich zdraví. Nadační fond pomáhá rozvíjet vzdělávací, školské, sociální, zdravotnické, charitativní, ekologické, kulturní a sportovní aktivity a projekty k využití volného času dětí a mládeže.

Tolik informace z tisku (Mladá Fronta 12.4.2008). Úvaha: i my v Humanity´s Teamu máme projekty se spirituálním obsahem, co kdybychom do nich zapojili i pana Koláčka? :-)

Celý článek z MF Dnes:

Převtělení miliardáře Koláčka č.1

Převtělení miliardáře Koláčka č.2

Zpět

Vyhledávání

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

TOPlist