tvoříme svobodný prostor

16.celostátní setkání HT a DDK - Sidonie

30.09.2008 13:18

Naše letošní setkání v Sidonii, které se uskutečnilo ve dnech 26.-28.září 2008, se neslo v rytmu bubnů. Naplno jsme využili přítomnost našeho kamaráda Adama z kmene Siuxů a bubnovali a tancovali a hulákali...

Sjížděli jsme se celý páteční večer a těšili se na lahodnou vegetariánskou stravu. Zapečené těstoviny se zeleninou byly ale vylepšené šunkou, paní kuchařky pro nás jistě chtěly to nejlepší a když už se jídlo jmenuje ŠUNKOfleky, kus toho masa tam prostě musí být. Prostě česká kuchyně... ale dobrou náladu nám to nezkazilo.

Ráno nás probudila Blanka svým cvičením na protažení meridiánů (Cvičení Makko-ho) a my načerpali energii na další den.

Jak už se stalo vesmírnou tradicí, tak i tentokrát jsme si užívali nádherného počasí plného slunce a modrého nebe. Byla to velká změna oproti minulému týdnu, který celý propršel. Iva pro nás natrhala nádhrernou kytici květů podzimu, plnou barev a vůní.

Byla by škoda promeškat poslední letní den, tak jsme část programu měli na naší oblíbené prosluněné louce, zase jsme si vytvořili malý ráj. Naše afirmace na počasí určitě fungují.

Tahle akce je o shledání přátel, je úžasné potkat se se starými známými, obnovit dávná přátelství nebo vytvořit nová. Hanka, Gabo, Laco, Monika, Zdeňka

Po obědě jsme vyrazili na zříceninu hradu Vršatec, který už je na Slovensku. Je úžasné, kolik hranic mezi lidmi už padlo a my můžeme být svobodně spolu. Tady například Detlef z Německa odvážně překonává ďuru na česko-slovenských hranicích. A naše setkání bylo opravu mezinárodní, nejen slovensko-české, vždyť mezi námi byli Ilmíra z Uzbekistánu, Martin ze Švýcarska, Adam z USA a Itálie či Ejvind s Tobym z Dánska.

Napijsme se čisté vody z posvátného horského pramene, je určitě léčivá

Dorazili jsme k cíli naší cesty a shlédli na krajinu v údolí Váhu.

Večer pak naše společná zábava pokračovala

Celý den znělo dunění bubnů...

...a večer se rozezvučely naplno. Adam z Damanhuru (Italie)

Ten rytmus volá k tanci kolem ohně a skok přes plameny dodává odvahu a sílu :-)

a když nás přestalo bavit bubnovány, rozezvučaly se kytary. S Jirkou jsme si zazpívali česky a s Detlefem anglicky

Také mezi nás přijeli novomanželé Jakobsenovi na své dlouhé cestě z Dolní Moravice, přes Ostravu až do Dánska. Rozloučili se s námi už v neděli ráno, protože je čekalo ještě 1200 kilometrů. Iva, Žanetka, Ejvind, Jana a Toby.

Na setkáních Humanity´s Teamu je úžesné vyvážení mužské a ženské energie, skoro vždy nás je půl na půl. A v neděli ráno nás Laco a Blanka provedli mužským a ženským světem, které se následně potkali. Harmonie, kterou jsme vytvořili, se promítla i do mandaly z písku...

Na závěr každého našeho setkání procházíme uličkou lásky, i tentokrát byla úžasná. Evička nás do ní posílala a Marián na konci probouzel.

Víkend utekl jak voda, ale už se těšíme na další setkání.

další fotky najdete na HT komunitě


Vyhledat další podobné snímky na: Humanity's Team Ceska republika

Zpět

Ohlasy na Sidonii - z mailů

ĎAKUJEM VÁM VŠETKYM ZA VAŠU BLÍZKOSŤ A SÚZNENIE ...
Želám všetkým krásne, slnečné, jesenné dni, veľa tvorivosti a inšpirácie v živote, aby tá spoločná energia zo Sidonie vyžarovala lásku, teplo a radosť ešte dlho, dlhoooooooooooooooooooo, najlepšie do nekonečna !


S láskou

Eva s rodinou

-------------------------------------------------------------------
Ahoj Laco,
 
to co cítím se nedá popsat, a už vůbec přes písmenka, je to skvělé,
všem děkuji, děkuji, děkuji hlavně za Hanku … jsem moc rád, že vás mám
Jirka - Jove
---------------------------------------------------------------------
Ahoj Laco,
 
nelze jinak, ozývám se ještě jednou. V dnešní pracovní den bych se měl soustředit na jiné věci, ale do mysli se mě však přímo tlačí myšlenky z víkendu. Přemýšlel jsem o věcech, na které v běžném životě není tolik času. Uvědomil jsem si spoustu detailů a podnětů, které se ke mě dostaly v průběhů jednotlivých části semináře - setkání. Mám na co navazovat a z čeho čerpat, byla to pro mě další inspirace a zdroj pro vlastní rozvoj na mé cestě životem, na cestě životem partnerským a i rodičovským. Moje vzpomínky budou hodně dlouho živé a rád se k nim budu vracet.
Díky Tobě a všem účastníkům.
Zdraví Jiří Němec

---------------------------------------------------------------------------
 Milí přátelé, tento víkend byl pro mě velmi důležitý a krásný, uvědomila jsem si tolik věcí, ať to bylo při Evičinu testu, ať to bylo při cvičení na meridiány, ať to bylo na výletě při chůzi s Mariánem i sama i při a po mém pádu na záda, nebo při Lackově přednášce. Skvělé byly také večery s kytarou, nebo s bubny, ale snad největším přínosem pro mě bylo posezení s vámi všemi skvělými ženami a pak následné setkání s muži. Uvědomila jsem si, že jsem vlastně skoro neprožila být opečovávanou milující partnerkou(a nebyla jsem) a skočila jsem rovnou do role milující maminky, nebo teď babičky zatím bez vnoučete. Uvědomila jsem si, že to ještě chci zažít, že ještě chci být také žena a že ještě chci občas lítat se svým partnerem, že zatím nechci důchodcovskou lásku i když už nejsem tak mladá a celá dynamická meditace je třeba na mě moc.

Díky vám všem. Jája

Diskusní téma: 16.celostátní setkání HT a DDK - Sidonie

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Vyhledávání

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

TOPlist