tvoříme svobodný prostor

Reakce na článek o HT a NDW v časopise Dingir

19.11.2005 08:31

 

 

Mgr. Andrea Hudáková doktorandka na katedře religionistiky Evangelické teologické fakulty UK v Praze

Vážená paní (slečno)magistro!

Dostal se mi do rukou časopis Dingir z loňského roku a velmi mě potěšil váš článek o návštěvě Neala Donalda Walsche v Praze. Jsem fanynka myšlenek N.D.W. Potěšila mě především poslední část článku, kde přesně charakterizujete Boha „zítřka“, Boha v pohodě, Boha kámoše a naší svobodu od požadavků. Uvědomila jsem si a připomněla, díky vám, i božskou dichotomii, že pravda je na obou stranách, že pravda je na všech stranách, že pravda je všude a netřeba se o pravdu přít a prát a ani někoho přesvědčovat o své pravdě. Připomněla jste mi, že toto nové chápání Boha(jak jste napsala, že je jak z příručky pro šťastný život) povede k odstranění strachu z našeho života a ke šťastnému životu všech lidí a současně mi to potvrdilo, že lidé se bojí v něco tak krásného(jako je bezpodmínečná láska Boha a neomezená svoboda) uvěřit. Že se bojí uvěřit, že jsme jednoduše jedna duše, jeden duch, jeden bůh a život je jednoduchý.

Dále mě potěšilo, že jste si uvědomila, že jsme jako lidstvo v duchovní krizi a třeba jako mnoho dalších lidí si budete klást otázky proč. Lidstvo po stránce technické a vědecké udělalo velký pokrok a rychle se vyvíjí dál. A co duchovno?(bez vývoje v duchovní oblasti se tady vyvraždíme a zničíme životní prostředí) Ano, to se také vyvíjelo, ale jeho vývoj skončil v křesťanství smrtí Ježíše Krista. Co když i v této oblasti všechno nevíme? Co vlastně ten Bůh chce? Každému říká něco jiného. (viz svaté knihy-bible,korán, atd.) Proč se jasně nevyjádří! Doporučuji, se ho osobně zeptat, jako to udělal Neal Walsch. Každý může s Bohem hovořit, je to Bůh nás všech. Nealovi děkuji za to, že jsem pochopila, že Boha mám ve svém srdci(duši) a že se s ním mohu kdykoli spojit.

Děkuji vám za článek, díky Bohu, díky Bože, že žiji v pravdě

         Ing. Jarmila Dušková

Chválím Vás, Děkuji Vám, žehnám Vám a směji se na Vás. Bůh je na mojí i Vaší straně

Zpět

Vyhledávání

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

TOPlist