tvoříme svobodný prostor

Přátelské setkání v Mladé Boleslavi-2. října 2010

25.10.2010 20:21

Setkali jsem se v útulném prostoru Yogashramu, v Mladé Boleslavi. Majitel byl velmi vstřícný a přátelsky plnil "naše různá přání". Hezký začátek našeho dne, jako by vesmír už reagoval na to,že jsme se těšili na společné setkání, na to: "bytí" na vlně se sebou samými, se sebou navzájem a odpovídal nám synchronicitami a pohodovým plynutím.

Program jsme si připravily s Lenkou (Duhová Bublina), jenže ta nakonec nemohla přijet a nepřijel ani Kamil, její milý, protože si jeho tělo vyžádalo domácí, léčivou péči, takže byli ve svém obláčku, zaměření na uzdravení a to bylo to nejdůležitější. Vše bylo, jak mělo být.  Nejdříve jsem byla sice trochu nervozní, jak to tedy poskládáme, když jsem teď na program sama.  Ale byla tu taky Markétka a to je vždy úžasna dvojka do moderování háťácké akce.:-0 Ranní procházka do obchodu  mě též naladila a cítila jsem větší důvěru, že naše společné inspirace nás povedou. Záměr máme - propojit se v srdcích, se sebou samými i navzájem, sdílet a inspirovat se, pozvednout vzájemně naši energii, to je to hlavní.

Najednou jsem taky měla impulz začít Jógou smíchu. Nijak jsem to neplánovala, ale ten impulz přišel a tak jsme taky začali. Protože jsme se někteří neznali, společné "krátké" smíchové nastartování, hezky rozproudilo a uvolnilo energii. 

Sešlo se nás 12, po obědě Jirka Š. odešel, takže není na společné fotce.

 

zleva Taras, Petr B., Ondra, Marky, Lacko, Žanka, František, Maruška, Petr D., Jája, fotí - Janička Th.

Tak jsme spolu meditovali; povídali si o tom, co nám v poslední době dělá radost, co nás prostě moc baví; o partnerských vztazích, o snech a probouzení v nich, tancovali jsme. S podporou Petra Bugara a Marky jsme  taky zkusili "kratší verzi" Kruhu Srdce a setkání jsme ukončili " bzučákem OMM ve velkém společném obětí.

Ještě, že jsme šli někteří na společnou večeři, kde jsme mohli ještě pořádně probrat další věci, které jsme během dne nestihli, hlavně ten Kruh srdce a jeho smysl. Mě samotné se tou debatou zase hodně věci ujasnilo, takže díky za vaše zvídavé otázky Tarasi a Ondro!:-0.

Díky Vám všem za krásnou společnou sobotu. Díky za vaše sdílení, otevřenost a krásu Vašich srdíček. Jo a taky děkuji sobě, že jsem si toto setkání vymyslela, zorganizovala a o další krásné zážitky s vámi se obohatila :-0000.  

 

Smějte se a Mějte se!

 zapsala: Žanetka

Zpět

Vyhledávání

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

TOPlist