tvoříme svobodný prostor

Obejmi změnu

25.03.2005 00:00

Prožitkový seminář s Christianem Pankhurstem, Klub Mlejn, Praha Stodůlky (?)

Velikonoce, sobota, neděle, pondělí 25.,26.,27.3.2006

Jája Dušková: O semináři jsem věděla dlouho předem. Protože byl o velikonocích, dlouho jsem se rozhodovala jestli se zúčastním. Na velikonoce se poprvé na jaře setkávám se svými kamarády na chatě. Iva mi řekla abych se rozhodla podle svého srdce, ale mě to táhlo na obě strany, vždyť na semináři budou mí noví přátelé se kterými tak ráda jsem, ale opustit své staré přátele, se kterými jsem tak mnoho prožila, kteří mi byli celý život oporou? Ale seminář má přispět k mému růstu k mé změně a já přece vím, že má změna přispěje k změně mých názorů a tím vlastně k změně celého mého světa, protože jediné co můžu v tomto světě změnit je změnit sebe. Přesto mi to připadalo sobecké, že dělám něco pro sebe. Protože jsem slíbila, že poskytnu ubytování jedné paní, rozhodovala jsem se, že bych v neděli ráno odjela na chatu. Jak řekl Christián vystoupím z toho vlaku uprostřed jízdy. Toto mé dilema způsobilo, že jsem na Christiánovi a jeho asistence viděla jen negativa. Je to puntíčkář, ta ženská nemá vkus, takový mladík a bude mi něco kázat, chtěli, aby byly k dispozici kapesníky, to si myslí, že budeme plakat? Je směšné, že vlastně jediný důvod, proč jsem nakonec na semináři vydržela až do konce, byla moje soutěživost, že jsem nechtěla, aby mí přátelé byli o hodný kus přede mnou. Ale seminář byl úžasný, to co jsem věděla myšlenkově, se dostalo do srdce a tu vědomost jsem prožila. Ano, plakala jsem, většinou krásou, prožila jsem strach i odvahu, odhodlání i dojetí a soucit, radost a především lásku. Otevřela jsem se, a do té místnosti plné strachu jsem otevřela dveře a vpustila jsem tam radost a světlo, uvědomila jsem si jak snadné je odpouštět jiným, a jak obtížné sobě, jak krásní jsou lidé.. Před seminářem jsem byla přesvědčena, že už žádný strach nemám, že už jsem si všechno vyřešila. Byly to výborné metody a byl to nádherný intenzivní zážitek Dobře, že jsem to prožila. Díky
Připomněla jsem si znovu, že všichni mi vytvářejí prostředí a bych mohla vyjádřit a prožívat se v té nejkrásnější verzi, abych se mohla vymezit, abych mohla vyjádřit co jsem, a že všichni jsme nádherní, milující, všichni jsme světlo, všichni jsme jedno
 

Zpět

Vyhledávání

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

TOPlist