tvoříme svobodný prostor

Návrat Kruhů do Čech

06.01.2009 15:32

Kruhy se vrátily do Čech velkolepě a s plnou parádou. Tahle akce předčila veškerá naše očekávání a odstartovala něco kosmického. Ty dva dny s Christianem Pankhurstem nás nabily takovou energií a nadšením, že letíme s větrem o závod na vlně společné tvořivosti. Máte se na co těšit. I tahle akce byla kolektivním dílem mnoha lidí a spoustu z nás o něčem takovém roky snilo. A sněné se stalo skutečností.

Sešli jsme se ve dnech 2. až 4.ledna 2009 v A-centru v Praze na Karlíně. Několik z nás si prodloužilo pobyt už od Silvestra a strávilo v Praze celých 5 dní spolu.

Tahle akce byla naprosto vyjímečná a její vznik provázelo obrovské nadšení a radost z tvoření. Díky tomu jsme zhmotnili něco tak magneticky přitažlivého, že Christian s Kami přijeli z Anglie na vlastní náklady, spali s námi na zemi a sdíleli s námi vše. Ano ten úžasný Christian, co dělal semináře s Nealem a lítá po celém světě, v Čechách spí na matraci. Hluboce si vážíme jeho lásky k Čechách, Čechům a Češkám. Prý se teď v Čechách rodí něco vyjímečného, je to možné a možná právě my jsme u toho zrodu.

Po náročném semináři ve Skochovicích, kde nás v Kruhu bylo 27, Christian prohlásil, že již nikdy více takto velký kruh. Ano, to se povedlo, nakonec nás bylo jen 26 :-) Zájem byl tak obrovský, že cítíme potřebu poděkovat i těm, kteří se nemohli zúčastnit a ujišťujeme je, že Christian se chystá znovu do Čech a my už teď připravujeme další podobné akce.

Program probíhal ve dvou částech, v sobotu dopoledne proběhla Christianova prezentace Úvod do Kruhů srdce, kde asi 40 přítomných seznámil s hlavními zásadami komunikace v Kruhu a my jsme si to měli příležitost i vyzkoušet. Vrcholem pak byla ulička lásky, kterou jsme netradičně procházeli do kruhu.

V sobotu po obědě začal Integrační den našeho týmu, a opravdu bylo co integrovat, protože tým se tvořil neuvěřitelně rychle, naše propojení se zesilovalo každou hodinou, každou společnou aktivitou, každým upřímným vyjádřením pocitu či nalezením pevného záměru, toho, co cítíme a co chceme.

A vydrželi jsme spolu dlouho do sobotní noci.

Nedělní dopoledne bylo magické, to, co jsme v Kruhu prožili, bylo tak hluboké a propojující, tak láskyplné a naplňující, tak soucitné a laskavé, jak jen to v současnosti lidé na planetě Zemi dovedou. Vytvořili jsme bezpečné místo pro nás všechny, spirituální nádobu plnou vzrušující energie samotného života.

Původně jsme očekávali, že nás Christian po obědě opustí, ale zůstal a my ho chtěli mezi sebou, protože je jedním z nás a my jsme jeho Kruh srdce. Užili jsme si to až do dna. A naše společné chvíle jsme zakončili velkolepým francouzským tancem v choreografii Péti Dostála a Christian viděl, jak jsme naložili s jeho dárkem ze Skochovic.

Díky Christiane za všechno, díky Kami za tlumočení a organizaci, díky Marky za tlumočení, díky Jájo za zajištění úžasného prostoru, díky Jirko za bezpečné zázemi. A já jsem si vychutnával i vaše poděkování, opravdu hřálo u srdce.

reportér: Kamil

 


Vyhledat další podobné snímky na: Humanity's Team Ceska republika

 

A na závěr mi dovolte osobní poznámku

Byla to třešnička na dortu a vězte, že jsem si jí vychutnal. Cítil jsem se jak na velkolepé párty, která tu je jen pro mě. A co mě naplňuje nadšením je vědomí, že ten pocit, že ta akce byla oslavou každého z nás, máme všichni. Bylo to jak společné narozeniny. Díky za všechny dary, které jsem od Vás dostal.

Příběh té akce je dlouhý a vystupují v něm desítky hlavních postav. Trvalo to roky, než se tenhle víkend mohlo uskutečnit ve formě a obsahu, v jakém jsme ho prožili. A když se teď ohlédnu zpátky po cestě, po které jsme prošli, je to neskutečné dobrodružství lásky a ducha, překračování hranic v nás, překonávání toho, co jsme považovali za možné. Mám z toho téměř závrať, vnímám to totiž jako když stojím na nějaké skalní římse vysoko nad údolím, ze kterého jsem vyšel. Asi to ještě není vrchol kopce, ale je to výška. A já si říkám: „Kamile ty seš borec.“

Organizace víkendových seminářů je poměrně běžná činnost, ale ne pro mě, který jsem nikdy nic neorganizoval a který jsem se před pouhými třemi lety téměř bál lidí. Moje angličtina je tak maximálně intermediate a představa, že dělám seminář s nějakým angličanem mě polévala hrůzou. Ale dnes vím, že není nic snadnějšího než udělat seminář s člověkem jako je Christian a s lidmi, jako jste vy. Od prvního momentu, kdy mezi námi vykrystalizovala představa, že tenhle seminář uděláme, jsem cítil nadšení a vděčnost a i když to občas byly vlny nahoru dolů s blažeností jsem si prožil úplně všechno. Kruh srdce jsme prožili nejen v Karlíně, ale pro mě bylo úžasné i to, že v Kruhu srdce jsme tuhle akci i organizovali, byli jsme tým.

Christián nám říkal, že Kruh srdce je zesilovač a já to mohu potvrdit na vlastní kůži. V Kruhu organizátorů (s Kami a Jirkou, ale i dalšími) se například zdesateronásobila má odvaha, mé odhodlání, mé soustředění. Bez toho, že jsem byl v Kruhu s nimi, tak bych se nikdy neodvážil do něčeho takového pustit. Díky.

Kamil

Zpět

Diskusní téma: Návrat Kruhů do Čech

Datum
Vložil
Titulek

Radost

To je hezké, jak Kamil psal, že vás bylo "jen" 26 :-) Mám z vás radost.

Datum
Vložil
Titulek

Milí přátelé,

jsem tak naplněna krásnými pocity a Vaší blízkostí, že vnímám, jak se toto příjemné hřejivé teplo šíří spontánně ze mě do mého okolí - a lidé pookřívají.. ... znovu se mi připomíná pravda, že co uděláš pro sebe, děláš i pro druhé. Jsem tak trochu zpomalená, spočívám ve svém srdci a zároveň ve Vašich náručích .

Díky, díky, díky !

Cítím, že naše vztahy dostaly nový rozměr a od tohoto prožitku v Kruhu srdce Vás vnímám jako svoji druhou rodinu. Je to pro mě letos nejhezčí dárek k vánocům a skvělé povzbuzení do nového roku !

S radostí
Iveta

Datum
Vložil
Titulek

Pro me drahe ceske pratele,

Dekuji vam za pripomenuti, jak bajecni jsou cesti lide!!

Nas spolecny prozitek otevrel me srdce a ja jsem se citil tak ohodnocen a ocenen vami vsemi. Jsem velmi nadseny vratit se do Cech a pokracovat na nasi ceste v dubnu / kvetnu.

Mam skutecnou touhu vybudovat silnou pritomnost Kruhu srdce v Cechach svymi castejsimi navstevami (eventualne kazdy mesic!) a citim obrovskou vasen sdilet s vami vsemi sve dary. Behem celeho meho cestovani po svete jsem NIKDY nezazil tak silnou touhu po teto praci, proto chci dat svou energii tam, kde bude chtena nejvice :-)

Prosim podporte me v teto vizi tim, ze o tom povite svym pratelum, abychom tu pristi udalost mohli uskutecnit.

Velmi rad bych byl zahrnut do vaseho emailoveho sdileni a reakci z vikendu, protoze Kami mi muze prelozit vase nadherne zpravy.

Takze, az do priste :-)

S laskou Christian

PS: Pro ty z vas, kteri mluvi anglicky a kteri by chteli dostavat informace o Kruzich srdce, me praci a dalsi podnety z Embracing Change, prosim dejte mi vedet, nebo muzete primo navstivit me webove stranky www.embracingchange.org

----------
To my dear Czech friends,

Thank you for reminded me how wonderful Czech people are!!

Our experience together opened my heart and I felt so valued and appreciated by you all. I am very excited to return to Czech and continue our journey together in April / May.

I have a yearning to build a strong Heart Circle presence in Czech by visiting often (eventually every month!) and I feel passionate about sharing my gifts with you all. In all my travels around the world, I have NEVER experienced such a strong longing for this work and so I want to give my energy where it is wanted the most :-)

Please support me in this vision by telling your friends so we can make this next event a reality.

I would love to be included in your email sharings and responses from the weekend, because Kami can translate your beautiful messages for me.

So, until next time :-)

Love Christian



PS: For those of you who speak English and would like to receive information and resources about Heart Circles and Embracing Change, please let me know, or you can directly visit my websites www.embracingchange.org

Vyhledávání

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

TOPlist