tvoříme svobodný prostor

Hudba a radar - jde to dohromady?

17.06.2007 00:00

Ahoj milí, známí i neznámí, kamarádi(dky) z HT klubu.

Dopis od Martiny  mne velice upoutal a následuje poté, co jsem vás, myslím, již v březnu vyzvala, zda bychom společně - jednotně podpořili myšlenku "Za bezradarovo".
 

Ano, je to tak, přesně, jak Martina píše( i když nevím, zda ji znám osobně, posílám jí velký dík). Martina si dala práci si zjistit, co by to pro nás znamenalo. Já to vím, i já to cítím jako obrovské nebezpečí a tak se připojuji k myšlence
každý den ve 20hodin si zazpívat (třeba i v duchu) naši hymnu, nebo ji zahrát, pomeditovat.....
 

Nevím, kolik lidí v naší maličné zemičce České ví, jak jsme duchovní, velice duchovní stát. Symboly češství - naše hymna, naše vlajka jsou tak dokonalé, že bychom měli být právem hrdí na to, že jsme Češi. Nenejdete takové v celé Evropě.....a  i dál ...Zní to sice velice pohádkově, nevěrohodně (vše, co vám píši přináším ze své hloubky, nemám nic nastudováno), ale je to pravdu. Těch státečků, které se nám mohou rovnat je velmi málo na celém světe. ....také se ne každý nachází uprostřed něčeho jako my v Srdci Evropy. To je další symbol.
 

To prostě není náhoda...

Pokud si vzpomínáte na rok 1990, kdy k nám p. Havel  pozval Dalajlamu, tak ten říkal, že další jeho zrození bude - možná - právě u nás. Také nový Avatár - dítě, které má přijít po Ježíši Kristu(a na jehož příchod čeká celá židovská obec)  jako jeho nástupce, (Ježíš Kristus byl symbol a vůdce doby Ryb, teď se věky mění a nadchází doba Vodnáře v čele s novým vůdcem)  by se mohl narodit právě v naší republice. Je toho málo? Mám pokračovat?

 Co chcete ještě slyšet, vědět o tom, abychom se probudili a společeně spojili své síly! Martina má pravdu. Opravdu jde o hodně. Radary vytváří úplně jiné energetické vibrace a jen málokdo dokáže teď říci, jaký by to mohlo mít dopad.
Jsem PRO, abychom každý den ve 20 hodin alespoň na pár minut (2-10), vložili pozitivní energii každý podle svého uvážení,. Zazpívat si hymnu nebo ji zahrát na hudební nástroj cítím jako super nápad.

No, myslím, že už jsem napsala hodně, takže zvedám palec nahoru - jsem pro tuto akci.
 Ahoj, Ivana
P.S. V březnu, kdy jsem psala "Za bezradarovo" mi došlo, o co se jedná a jaké energie jsou ve hře a byla zděšena jejich silou, jsem nevěděla, jak naší republice (mimo meditace) pomoci. Teď to vím.
 

Je to naše HYMNA. Ta píseň má ohromnou sílu, má moc, kterou málokdo cítí. 
 

Co vy, ostatní na to?

Zpět

Vyhledávání

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

TOPlist