tvoříme svobodný prostor

Čtyři dohody

23.04.2008 22:00

 

Nehřeším slovem

Hovořím jako osobnost. Říkám jen to, co si myslím. Vyhýbám se užívání slova proti sobě nebo k pomlouvání druhých.Užívám sílu slova ve jménu pravdy a lásky

 

Neberu si nic osobně

Nikdo nedělá nic kvůli mně. Co druzí říkají a dělají je projevem jejich vlastní situace a snů. Jsem imunní proti názorům a činům druhých a nestávám se obětí zbytečného utrpení

 

Nevytvářím si žádné domněnky

Nalézám odvahu klást otázky a vyjádřit, co skutečně chci. Komunikuji s ostatními tak jasně, jak jenom dovedu, abychom se vyhnuli nedorozuměním, smutku a dramatům.

 

Dělám vše tak, jak nejlépe dovedu

Moje činnost se mění od okamžiku k okamžiku, vypadá jinak, když jsem nemocný, než když jsem zdraví. Dělám však za všech okolností vše, jak nejlépe dovedu, a vyhýbám se zbytečným soudům a lítosti

 

inspirováno Miguelem Ruizem

Zpět

Vyhledávání

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

TOPlist